کلاس های آمادگی آزمون یوس

کلاس های آمادگی آزمون یوس

کلاس های آمادگی آزمون یوس

ویژگی ها و مزایای کلاس های آمادگی آزمون یوس را در آخر همین مقاله میتوانید مطالعه کنید. آزمون یوس ترکیه هر ساله توسط دانشگاههای ترکیه و به صورت مجزا جهت سنجش توانایی و سطح علمی دانشجویان خارجی برای پذیرش دانشجو از مقطع دیپلم برگزار می شود نکته قابل توجه این است که هر داوطلب می تواند در چندین آزمون یوس شرکت نمایید به عبارتی هر دانشگاه یک آزمون یوس برای خود برگزار می کند.

مباحث آزمون یوس چیست؟

این آزمون شامل دروس ریاضی ، هندسه و هوش می باشد معمولا تعداد سوالات 80 الی 100 سوال می باشد تعداد سوالات دانشگاه به دانشگاه متفاوت است و معمولا بین 35 تا 40 سوال ریاضی ،35 سوال هوش و 10 سوال هندسه می باشد.مدت زمان پاسخگویی به سوالات 120 دقیقه و البته تعداد سوالات و زمان پاسخگویی توسط هر دانشگاهی اعلام می شود.
شرکت در کلاس های آمادگی آزمون یوس می تواند شما را در پاسخ گویی به این سوالات کمک کند.

مطالبی که در این مقاله با هم میخوانیم

کلاس های آمادگی آزمون یوس

آزمون یوس کجا برگزار می شود؟

این آزمون در حوزه های معرفی شده هر دانشگاه در کشور ترکیه و یا دیگر کشور ها برگزار می شود. تعداد کمی از دانشگاهها در ایران نیز حوزه آزمونی دارند این که شما در ایران و یا در کشور ترکیه آزمون بدهید در قبولی شما در آزمون و یا سختی و یا آسانی سوالات تاثیری ندارد.

آزمون یوس ترکیه برای چه رشته هایی است؟

آزمون یوس ترکیه در رشته های پر طرفداری مانند پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی، دامپزشکی پیراپزشکی ، رشته های مهندسی ، هنر ، طراحی لباس ، مدیریت ، حقوق ، زبانهای خارجی و بسیاری از رشته های دیگر برگزار می شود. کلاس های آمادگی آزمون یوس حالت جامعی دارد که شما در هر رشته ای که می خواهید قبول شوید می توانید در این کلاس ها شرکت کنید.

هزینه آزمون یوس ترکیه چقدر هست ؟

هر دانشگاه هزینه آزمون خود را به صورت جداگانه دریافت خواهد کرد این مبلغ بین 150 لیر تا 500 لیر متفاوت است ولی در بین دانشگاه هایی که این آزمون را برگزار می کنند دانشگاه آنکارا مبلغ 1000 لیر بابت ثبت نام در آزمون دریافت می کند.

مدارک مورد نیاز ثبت نام آزمون یوس 2022

  • اصل مدرک دیپلم + ریز نمرات
  • اصل مدرک پیش دانشگاهی + ریز نمرات
  • پاسپورت

تاریخ ثبت نام یوس

ثبت نام برای شرکت در آزمون یوس معمولا از بهمن ماه شروع می شود و تا اردیبهشت ماه ادامه دارد و هر دانشگاه بازه زمانی ثبت نام مربوط به خود را دارد شما جهت شرکت در آزمون ابتدا باید دانشگاههای مد نظر خود را انتخاب کنید و سپس در بازه زمانی که دانشگاه اعلام میکند جهت ثبت نام اقدام نمایید.
بازه زمانی آزمون معمولا از اردیبهشت ماه شروع می شود و تا تیر ماه ادامه خواهد داشت.اعلام نتایج معمولا دو هفته بعد آزمون خواهد بود.

برای شرکت در آزمون باید زبان ترکی استانبولی بلد باشیم؟

انتخاب زبان آزمون به شما بستگی دارد ، آزمون در زبانهای مختلفی مانند انگلیسی ، ترکی استانبولی ، روسی ، و… برگزار می شود. معمولا اکثر موسسه هایی که دوره های آمادگی یوس را برگزار می کنند کلاس زبان ترکی استانبولی را هم ارائه می دهند .
زبان تحصیل شما بستگی به رشته ای دارد که انتخاب می کنید اکثر رشته ها به دو زبان انگلیسی و ترکی استانبولی ارائه می شوند و در برخی رشته ها زبان تحصیل انگلیسی _ ترکی استانبولی است.
در صورتی که به زبان رشته تحصیلی که انتخاب می کنید تسلط ندارید دانشگاه معمولا یک سال به شما فرصت میدهد که در آن زبان تسلط پیدا کنید و معمولا خودشان دوره های آموزشی برگزار می کنند.

چگونه برای آزمون یوس ترکیه آماده شویم ؟

شرکت در کلاس های آمادگی آزمون یوس یکی از راه های مطمئن برای تضمین قبولی در این آزمون است خوشبختانه گروه مشاوران آتاکان هم به صورت حضوری و هم آنلاین اقدام به برگزاری این کلاس ها نموده اند.

کلاس های آمادگی آزمون یوس

انتخاب منبع و موسسه یا آموزشگاهی که بتواند آموزشهای اصولی و با توجه به نقاط ضعف و قدرت داوطلب را ارائه دهد و از به روز ترین منابع ، تجهیزات آموزشی و اساتید مجرب برخوردار باشد بسیار حائز اهمیت می باشد.
موسسه آتاکان با به کارگیری اساتید مجرب ، به روزترین منابع و نیز تجهیزات آموزشی به روز، اقدام به برگزاری دوره ها هم به صورت حضوری و هم آنلاین نموده است.
خدمات این دوره ها(کلاس های آمادگی آزمون یوس) شامل موارد زیر می باشد:

پذیرش در دانشگاههای دولتی
شرکت در یکی از دو آزمون یوس و یا sat برای دریافت پذیرش از دانشگاههای دولتی ترکیه الزامی است . آزمون SAT هر سال توسط کالج بورد آمریکا 5 مرتبه در سال در ماههای اردیبهشت ، شهریور، مهر، آذر، اسفند برگزار می شود. نمره این آزمون مورد قبول تعدادی از دانشگاههای ترکیه جهت پذیرش می باشد.
پذیرش در دانشگاههای خصوصی
پذیرش در دانشگاه های خصوصی از طریق شرط معدل و بررسی وضعیت و سابقه تحصیلی شما امکان پذیر است و همچنین تعداد بسیار کمی از این دانشگاه ها با نمره آزمون یوس و یا sat ثبت نام انجام می دهند. دانشگاه باشکنت که در سال 2021 نیز مورد تایید وزرات بهداشت قرار گرفته است از جمله دانشگاه های است که با نمره یوس هم ثبت نام انجام میدهد و یا دانشگاه آجی بادام که با استفاده از نمره یوس و sat پذیرش انجام می دهد.
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
کلاس های آمادگی آزمون یوس

این دوره آموزشی(کلاس های آمادگی آزمون یوس) شامل دروس ریاضی از چهار عمل اصلی آغاز و تا انتگرال ادامه می یابد دروس هندسه از خط و نیم خط آغاز و تا اجسام سه و در نهایت سرفصل های درس هوش وجود دارد که براحتی قابل آموزش است. لازم به ذکر است شهریه پرداختی دوره شامل هزینه ثبت نام آزمون ها ، انتخاب رشته دانشگاه ها و تور نمی باشد.
موسسه در جهت تعدیل هزینه های داوطلب ، صرفا هزینه اعلام شده از طرف دانشگاه ها را دریافت خواهد کرد و هیچ هزینه اضافی از بابت انجام این خدمات دریافت نمی کند.

کلاس یوس 2021

دوره های یوس موسسه آتاکان شامل آموزش تمامی مطالب و مباحث آزمون YOS دانشگاه های ترکیه می باشد. مباحث اصلی آزمون یوس به سه درس اصلی ریاضیات، هندسه و هوش تقسیم بندی می شود که تمامی این دروس با تخصصی ترین روش تدریس با کمک بهترین اساتید ایران در زمینه کنکور یوس ترکیه که همگی دارای رتبه های بالا در کنکور ایران و کنکور یوس ترکیه هستند، تدریس می شود.
حتی اگر قصد تحصیل در رشته ای را دارید که به زبان انگلیسی تدریس می شود، باز هم یادگیری زبان ترکی بسیار نیاز است چرا که برای زندگی در کشور ترکیه اگر زبان رسمی آن کشور را بلد باشید بسیار راحت تر می توانید ارتباط برقرار کنید و مردمان این کشور نیز تمایل دارند تا با زبان خودشان ارتباط برقرار کنند.

کلاس آنلاین یوس 2021

گروه مشاوران آتاکان با بهره گیری از بهترین نرم افزارهای آموزش آنلاین اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین یوس می کند تا در شرایط فعلی حضور ویروس کرونا، داوطلبین بتوانند با آسودگی خاطر در این کلاس ها حاضر شوند. گروه مشاوران آتاکان در زمینه برگزاری کلاس های آنلاین این اطمینان را به داوطلبین می دهد که کلاس های آمادگی آزمون یوس آنلاین همانند کلاس های حضوری یوس با کیفیت بالایی برگزار گردد.

کلاس های آمادگی آزمون یوس

فواید شرکت در کلاس های آمادگی آزمون یوس

از بحث احتمال قبولی بالا در این آزمون که بگذریم موارد زیادی وجود دارد که ما را نسبت به آزمون یوس ترغیب می کند در ادامه به برخی از این موارد می پردازیم :

  1.  امکان انتقال به دانشگاه های اروپایی و آمریکایی از طریق دانشگاه های ترکیه
  2. شهریه بسیار پایین در دانشگاه های ترکیه (تقریبا مشابه با دانشگاه های کشور خودمان)
  3. امکان رفت و آمد آسان از طریق زمینی و هوایی
  4. عدم نیاز به ویزا
  5. سطح بالای علمی دانشگاه های ترکیه در رتبه بندی جهانی (QS)
  6. مورد تایید بودن دانشگاه های ترکیه در لیست وزارت علوم و وزارت بهداشت
  7. هزینه پایین زندگی در کشور ترکیه (تقریبا مشابه با ایران)
    و بسیاری از عوامل دیگر که بسته به نوع مهاجرت شما کاملا به نفع شماست.

نمونه سوالات آزمون یوس

برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با چگونگی آزمون یوس و بودجه بندی سوالات، یکسری نمونه سوالات دانشگاه های برتر ترکیه را در سایت برایتان قرار داده ایم.
همچنین کلاس های آمادگی آزمون یوس شما را با انواع سوالات آزمون یوس و روش های استاندارد و مناسب پاسخ دهی آشنا می کند.
درمورد سوالات آزمون یوس یک نکته مهم وجود دارد که به طورمثال دانشگاه های مختلف از روش های مختلفی برای طراحی سوال استفاده می کنند برخی دانشگاه ها سوالات هوش بیشتری، برخی، سوالات ریاضی بیشتری و برخی هم سوالات هندسه بیشتری نسبت به سایر دانشگاه ها طراحی می کنند اما به طور کلی بودجه بندی سوالات به شکلی می باشد که معمولا بین 40 تا 50 سوال هوش و بین 20 تا 30 سوال ریاضی و بین 5 تا 15 سوال هندسه طراحی می کنند.

کلاس های آمادگی آزمون یوس
‫0/5 ‫(0 نظر)

Warning: Undefined variable $posts_tags in /home/atakan/domains/atakanedu.com/public_html/wp-content/themes/atakan/single-articles.php on line 70